söndag 15 februari 2009

Minilov

Barnen och maken har varit på sportlov hos farmor i Grebbestad. Själv var jag tvungen att jobba kvar i stan. I fredags tyckte jag i alla fall att det kunde räcka vid lunch och tog helt enkelt bilen och körde norröver för att hämta hem dem.

Vädret var ovanligt vackert så jag körde via kusten, tog av vid Dingle och passerade Heestrand och den fantastiska butiken Heestrands interiör för första gången. Måste erkänna att jag kunde tagit med mig hela butiken hem! Allt var bara så fint. En laddning grejer blev det i alla fall och jag vill återvända så snart jag bara kan, det var ett antal prylar som jag ångrar att jag inte köpte! Nu passerar jag dock ganska ofta så det lär inte dröja förrän vi är där igen.

I Grebbestad var det världens ljuvligste vinterväder så vi tog en härligt promenad utmed vattnet och bryggorna på eftermiddagen. Vilken skön minisemester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar