söndag 25 oktober 2009

Nyinköpt

Det är inte ofta numera som jag får ändan ur vagnen och köper något nytt till lägenheten i Göteborg men det gjorde jag igår. Plötsligt stod jag bara inte ut med den gamla lampan i läshörnan utan rusade ner till Haga och en av min favoritaffärer, Haga Hem. Nu är jag supernöjd, den här lampan gillar jag verkligen!


På vägen tittade jag in till Fåfängan, en av de trevliga antikaffärerna och där fick jag tag i ett litet tennstop att utöka min tennsamling med.


Nu står det på soffbordet och gör mig glad. Stopet är visserligen inte särskilt gammalt (dvs vi är lika gamla stopet och jag enl tennstämpeln i botten) men jag tycker det var värt 30 kronor.




Ha en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Vilken jättetrevlig lampa. Jag skulle såå gärna vilja ha en Jieldegolvlampa, men too much money just nu

    Ha det gott i höstrusket

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, supersnygg lampa du hittade. Den kan man ju vara glad för i mååånga dagar..;)!
    kram Therese

    SvaraRadera