torsdag 2 juli 2009

Vackert väder!


Jag har noterat att det inte bara är jag som håller mig en bit ifrån datorn på kvällarna. Det är ju så vackert väder! Inte vill man sitta framför datorn då. Jag har två dagar kvar till den riktiga semestern nu så snart bär det av till Skåne igen. Barnen är hos kusinerna i Bohuslän den här veckan så K och jag har kvällarna för oss själva. Eftersom jag "matvägrar" (jag vägrar laga mat ;-) ) går vi ut och äter varje kväll, ett riktigt trevligt sätt att se sommar-Göteborg med turistögon. Uteserveringar skall det vara, jag sitter ju inomhus hela dagarna så på kvällen vill jag ut och njuta.

Ha det riktigt gott i sommarvärmen!

4 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan i värmen! Visst är Göteborg härligt att upptäcka på sommaren, och jag får hålla med om att det är särskilt mysigt att sitta på en uteservering och inta en god middag. Vem vill stå inne och laga mat i värmen nu, nääee.... matlusten infinner sig då rakt inte i denna värmen mitt på dan. Vad skönt det låter att få åka ner till en sån där
    underbar plats i Skåne som ni har. Hoppas att du får en härlig sommar på eran skånegård

    Ha det goast. Kraam kraam Cin

    SvaraRadera
  2. Ett sånt vackert ställe! Och Ilva lampan är jättefin!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Men där är du ju!! Jag har varit inne och letat efter dig då jag flera gånger kommit till en vit sida när jag varit inne på din blogg. Blev jätteglad för ditt livstecken idag och nu är jag inne och uppdaterar mig vad som har hänt hos dig!!! Jag är också i lampletartagen, har IKEAs varianter; både skrivbords- och golvversionen men jag känner inte för att ha dem precis överallt. Tog hem en golvvariant från en leverantör men den var skadad och sned så den fick gå tillbaka igen. Får leta vidare!
    Njut av semestern!
    kram Therese

    SvaraRadera
  4. Hejsvejs..vilken finfin blogg du har..mysigt att kika in!!

    TREVLIG SOMMARHELG!
    ♥Kramar Millan♥

    SvaraRadera