torsdag 14 maj 2009

Kreativitet



Ibland behöver man något för höger hjärnhalva också och det tyckte jag att jag behövde så jag anmälde mig, redan före jul, till en kurs hos Munkeröds floristutbildning. Inte så att man blir fleurist på två kvällar men man kan i alla fall bli inspirerad.

Så tänkte i alla fall jag ...

Det här gav definitivt mersmak! De här gången fick vi ett visst material att jobba med (annars hade jag inte blandat rosa rosor med solrosor!) men det gav ändå känsla för det hela. Dessutom var det roligt att se hur olika resultet blev trots att vi hade samma matrial att utgå ifrån.

1 kommentar:

  1. Vad kul att gå en florist utbildning!
    Har tänkt så många gånger att jag skulle gå en jag också, men det tycks aldrig bli av.
    Du är duktig det synns på buketterna.

    Vill önska dig en härlig helg!
    Kram Helen

    SvaraRadera